REKLAMA
Znaleziono 3179 wyników
[Wrocław] Park Mamuta ma być gotowy dopiero pod koniec roku. Winna linia wysokiego napięciaartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Park Mamuta ma być gotowy dopiero pod koniec roku. Winna linia wysokiego napięcia
W 2014 roku wrocławianie zdecydowali, że chcą, aby na Oporowie powstał Park Mamuta. Inwestycja do dz...
Wrocław z Pragą połączy linia kolejowa dużych prędkości. Wybrano wykonawcę studium dla tej inwestycjiartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław z Pragą połączy linia kolejowa dużych prędkości. Wybrano wykonawcę studium dla tej inwestycji
Kolejne bardzo dobre informacje dotyczące kolei dużych prędkości na Dolnym Śląsku. Spółka Centralny...
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa. Połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa. Połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Linia "Y" Kolei Dużych Prędkości w konsultacjach HRJ. Impuls również dla Sieradza i Kaliszaartykuł
Pokaż artykuł
Linia "Y" Kolei Dużych Prędkości w konsultacjach HRJ. Impuls również dla Sieradza i Kalisza
Ponad 150 wniosków dotyczących przyszłego rozkładu jazdy wpłynęło do spółki CPK od mieszkańców, samorządowców oraz organizacji społecznych i branżowych w ramach konsultacji Horyzontalnego Rozkładu Jazdy (HRJ), które rozpoczęły się w ostatnią środę. Wśród nich te dotyczące, leżących na projektowanej linii „Y”, Sieradza i Kalisza. Oba miasta zyskają połączenie z Koleją Dużych Prędkości.
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie? [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
Warszawa: Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa: Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej? [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
W Warszawie trwa budowa pierwszej podziemnej trasy tramwajowej [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie trwa budowa pierwszej podziemnej trasy tramwajowej [FILM]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
[Wrocław-Krzyki] Przebudowa ul. Bardzkiej i linia tramwajowa na Gajinwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław-Krzyki] Przebudowa ul. Bardzkiej i linia tramwajowa na Gaj
Wrocław, Krzyki
[Kraków] Biurowiec, al. Powstania Warszawskiego MARR - Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnegoinwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Biurowiec, al. Powstania Warszawskiego MARR - Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego
Kraków, Śródmieście, Aleja Powstania Warszawskiego
[Wrocław] Budowa trasy tramwajowej na Hubskiej coraz bliżej. Jest wykonawca!artykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Budowa trasy tramwajowej na Hubskiej coraz bliżej. Jest wykonawca!
Niespełna 35 mln złotych pochłonie budowa nowe trasy tramwajowej wzdłuż ulicy Hubskiej, od ulic...
Szwajcarski potentat piekarniczy Aryzta rozbuduje swoją fabrykę na Dolnym Śląskuartykuł
Pokaż artykuł
Szwajcarski potentat piekarniczy Aryzta rozbuduje swoją fabrykę na Dolnym Śląsku
Aryzta, europejski potentat w wypieku bułek śniadaniowych, do hamburgerów i croissantów rozpocznie p...
Jak wygląda budowa pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie na koniec 2024 roku? [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Jak wygląda budowa pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie na koniec 2024 roku? [FILM]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
[Warszawa] Apartamentowiec z wysokim IQ! – nowa inwestycja warszawskiego dewelopera TYNKBUD1 – Omega Mokotówartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Apartamentowiec z wysokim IQ! – nowa inwestycja warszawskiego dewelopera TYNKBUD1 – Omega Mokotów
Inteligentne rozwiązania, kameralny charakter i doskonała lokalizacja – to najważniejsze wyróżniki n...
Zapotrzebowanie na stal będzie rosnąćartykuł
Pokaż artykuł
Zapotrzebowanie na stal będzie rosnąć
- Budowa i modernizacja infrastruktury drogowo-mostowej, kolejowej, budynków i hal przemysłowych zwi...
[Katowice] 3 marca rusza przebudowa rynku w Katowicach. Będą utrudnienia w ruchuartykuł
Pokaż artykuł
[Katowice] 3 marca rusza przebudowa rynku w Katowicach. Będą utrudnienia w ruchu
3 marca br. ruszają pierwsze prace budowlane na katowickim rynku. Do 6 marca włącznie prowadzone będ...
[Kraków] Do Galerii Bronowice tramwajemartykuł
Pokaż artykuł
[Kraków] Do Galerii Bronowice tramwajem
Nowa trasa tramwajowa ma zaczynać się przy ulicy Weissa, a pętla tramwajowa kończąca trasę znajdzie...
ModlinBus -  autobusy na lotnisko Modlinfirma
Pokaż firmę
ModlinBus - autobusy na lotnisko Modlin
Pełczyńskiego 22a/78
022 Investments Sp. z o.o.firma
Pokaż firmę
022 Investments Sp. z o.o.
Warszawa, Modlińska 164
Budowa zajezdni tramwajowej na Annopolu wkracza w kolejny etap pracartykuł
Pokaż artykuł
Budowa zajezdni tramwajowej na Annopolu wkracza w kolejny etap prac
Budowa zajezdni tramwajowej na Annopolu wkracza w kolejny etap prac. Od poniedziałku, 27 marca, najnowsze tramwaje Hyundai – obsługujące linię numer 4 – będą pokonywały fragment trasy na Bródnie bez prądu z sieci.
REKLAMA